Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Οταν δεν ξερεις... σχεδιαζεις...

“Όταν γελάς κινδυνεύεις να περάσεις για χαζός” 
“Όταν κλαις κινδυνεύεις να περάσεις για συναισθηματικός” 
“Όταν ανοίγεσαι στον άλλο κινδυνεύεις να μπλεχτείς” 
“Όταν εκδηλώνεις τα συναισθήματά σου κινδυνεύεις να δείξεις τον πραγματικό σου εαυτό” 
“Όταν εκθέτεις τις ιδέες και τα όνειρά σου μπροστά στους άλλους κινδυνεύεις να χαρακτηριστείς αφελής” 
“Όταν αγαπάς κινδυνεύεις να μην στο ανταποδώσουν”
“Όταν ζεις κινδυνεύεις να πεθάνεις”
“Όταν ελπίζεις κινδυνεύεις ν’απογοητευτείς κι όταν δοκιμάζεις κινδυνεύεις ν’αποτύχεις”
Ναι, αλλά πρέπει να ρισκάρεις γιατί ο μεγαλύτερος κίνδυνος στη ζωή είναι να μη ρισκάρεις τίποτε.
Ο άνθρωπος που δε ρισκάρει τίποτε, δεν κάνει τίποτε, δεν είναι τίποτε και δε γίνεται τίποτε.
Μπορεί να αποφεύγει τον πόνο και τη λύπη όμως δε μπορεί να μάθει και να νιώσει και ν’αλλάξει και ν’αναπτυχθεί και να αγαπήσει και να ζήσει.
Δεμένος με τις βεβαιότητες του, είναι ένας σκλάβος.
Έχει παραιτηθεί από την ελευθερία του. Μόνο ο ανθρωπος που ρισκάρει είναι πραγματικά ελεύθερος.

Λεο Μπουσκάλια
 



τι αλλο να πω?




11 σχόλια:

  1. Πολύ σωστός ο Λέο Μπουσκάλια.
    Η ζωή χωρίς ρίσκο δεν είναι ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι ομως αν διαβασεις παρακατω... την επομενη αναρτηση... μου ειναι δυσκολο να ρισκαρω! :/

      Διαγραφή
  2. Ποσο συμφωνη με ολα αυτα...Αν και εχω πληρωσει πολλες φορες τα ρισκα μου τα αγαπω γιατι με εκαναν αυτο που ειμαι...!! Μια ζωη χωρις ρισκο ειναι απλα αχρωμη...!! Καλο Σκ..! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ισως εχεις δικιο... δεν διαφωνω! πρεπει να ρισκαρουμε! γιατι χωρις ρισκα δεν εχεις παρα να χασεις! φιλακια! καλο ΣΚ <3

      Διαγραφή
  3. Ναι είναι πολύ σωστά όλα αυτά.
    Συμφωνώ να ρισκάρεις,απλά να μπορείς να κρίνεις κιόλας!
    καληνυχτώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την αγάπησα αυτή την ανάρτηση! Πόσο δίκιο παίζει να υπάρχει μέσα σε αυτές τις λέξεις...
    Προσωπικά, έχω ρισκάρει άπειρες φορές σε ότι τομέα μπορείς να φανταστείς και να σου πω την αλήθεια ακόμα και αν τα πράγματα δεν πήγαν έτσι όπως τα ήθελα, έμαθα πολλά!
    Φίλες και φίλοι, αγαπώ τα λαθη μου! :p

    "Μόνο ο άνθρωπος που ρισκάρει είναι πραγματικά ελεύθερος."
    Μόνο αυτή την πρόταση να διαβάσεις, έχεις διαβάσει όλο το κείμενο!
    Φιλιάα πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποσο σε καταλαβαινω! κι εγω την πρωτη φορα που το διαβασα το αγαπησα κι αρχισα να το στελνω σε ολα τα δικα μου ατομα για να καταλαβουν κι αυτοι το νοημα και να τους συνεπαρει! κι εγω εχω ρισκαρει! το τελευταιο ρισκο που πηρα μου βγηκε σε καλο... τωρα βεβαια φοβαμαι! φοβαμαι πολυ και δεν ξερω το γιατι! ισως κατανοω τις συνεπεις που θα υπαρξουν! δεν ξερω! φιλακια πολλα! :**

      Διαγραφή
  5. Ο Λεο Μπουσκάλια ειναι απ' τους αγαπήμενους μου :)
    ετσι ακριβώς ειναι ;/

    ΑπάντησηΔιαγραφή